сряда, 31 юли 2013 г.

Цветелина Янева - За господина (Текст)





Пращам въздушна целувка от мен!
Цялата как да се пратя при теб?
Имаш гореща доставка сега!
Спешно пристига една жена!

За господина с погледа, 
онзи страшния дойдох!
Нали поиска ме и сега получи ме..
Да ме направи негова,
идва време за любов!
ще ме убиеш ли?ще ме обичаш ли? 
За господина с устните за
побъркване дойдох!
Нали поиска ме сега получи ме..
Да му заспя на дланите
идва време за любов!
Да ме обичаш, да ме обичаш..

Става опасно на твоя адрес!
Ще изпълнявам желания днес!
Ще се превърна в различни неща!
Всичко очаквай от мене сега!

За господина с погледа, 
онзи страшния дойдох!
Нали поиска ме и сега получи ме..
Да ме направи негова,
идва време за любов!
ще ме убиеш ли?ще ме обичаш ли? 
За господина с устните за
побъркване дойдох!
Нали поиска ме сега получи ме..
Да му заспя на дланите
идва време за любов!
Да ме обичаш, да ме обичаш.. /х2/


ПЕЧЕЛЕТЕ ПАРИ ОТ ИНТЕРНЕТ! КЛИКНЕТЕ НА БАНЕРА, ЗА ДА СЕ РЕГИСТРИРАТЕ. БЪДЕТЕ АКТИВНИ ВСЕКИ ДЕН И ИЗГРАДЕТЕ ПРАВИЛНАТА СТРАТЕГИЯ!


Сподели!
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Нито един файл не е хостнат на наш сървър. В сайта се дават само линкове (връзки) към файлове в поддържани от трети лица сървъри.
WWW.MUSICBOXBG.BLOGSPOT.COM не носи отговорност за това уредени ли са авторските права върху тях.

Общо показвания